Product(en) omruilen of terugsturen?

Ben je niet tevreden over je product(en) en wens je deze te retourneren of om te ruilen?

Hoe kan ik mijn product(en) retourneren?

Ben je niet tevreden over je product(en) en wens je deze te
retourneren? Je kunt bij ons binnen 60 dagen na ontvangst jouw retour
aanmelden, waarna je nogmaals 14 dagen hebt om het pakket daadwerkelijk retour
te sturen.

Producten dienen in de originele verpakking retour te komen en dienen zo netjes mogelijk verpakt te worden om schade te voorkomen.

Bij elk retourpakket is een volledig ingevuld retourformulier verplicht, indien deze niet is ingevuld kunnen wij helaas de retourzending niet behandelen.

Let op: Wij werken met meerdere verzenddiensten, per verzenddienst is de retour procedure anders.

Via welke verzenddienst is mijn bestelling verzonden?

De makkelijkste manier om te zien of jouw bestelling
verzonden is via PostNL Pakketdienst is door de e-mail met de track & trace
code er bij te pakken. Hierin staat vermeld dat het om de pakketdienst of om Extra@Home
gaat.

Kun je de mail niet vinden? Meet dan de afmetingen van de
verzenddoos op. Pakketten die via de pakketdienst verzonden zijn mogen namelijk
niet groter zijn dan 78 x 58 x 175 cm, is de verzenddoos dit wel dan van jouw
bestelling onder Extra@Home en niet onder de pakketdienst.

Zending via PostNL Pakketdienst

Het retour zenden van een PostNL pakket kun je zelf via PostNL regelen. Je kunt hier online een zegel aanvragen en het pakket afleveren bij een PostNL afleverpunt bij jou in de buurt. De kosten van een PostNL pakketzegel bedragen €6,95

Klik hier om de retourzending via de pakketdienst te behandelen

Zending via Extra@Home

Het retour zenden van Extra@Home kun je gemakkelijk regelen via onze eigen website. Via de onderstaande link kun je de zending aanmelden en wij regelen dan de rest.

Klik hier om de retourzending via Extra@Home te behandelen

Wanneer krijg ik het aankoopbedrag terug?

Zodra de retourzending in ons magazijn is binnengekomen zal
je binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag (inclusief evt. verzendkosten)
op je rekening teruggestort krijgen. Enkel de kosten van het retour zenden van
je huis naar ons magazijn zijn voor eigen rekening.

Uitzondering retourrecht

In verband met hygiëne kunnen wij helaas geen dekbedden en hoofdkussens accepteren die uit de oorspronkelijke verpakking zijn gehaald.

Wil je een product ruilen?

Wil je jouw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem.
Hiervoor kun je contact opnemen

*Vanwege hygiëne overwegingen kunnen niet altijd alle matrassen
en hoofdkussens worden omgeruild. Informeer bij de klantenservice of
proefslapen geld voor jouw bestelling.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan
zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je
te wijzigen.