Bestellen & Levering

Wij streven ernaar 90% van ons assortiment op voorraad te hebben. Voor deze producten geldt dat ze binnen 1-3 dagen verzendklaar zijn en dat je deze binnen 48 uur ontvangt nadat deze verzendklaar zijn. Een product is ‘verzendklaar’ wanneer het wordt aangeboden aan de transporteur om bij jou bezorgd te worden. Mocht het artikel niet op voorraad zijn, dan bestellen wij deze direct en stellen wij je op de hoogte van de verwachte levertijd. Ook hierbij geldt, dat wanneer het product eenmaal verzendklaar is, je het product binnen 48 uur ontvangt. Ben je benieuwd naar de exacte levertijd? Neem in dat geval gerust contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je precies vertellen wanneer je het product kunt verwachten. Je kiest zelf of de bestelling op het factuuradres wordt bezorgd of dat je het wilt laten bezorgen op een ander adres. Dit kan simpelweg aangegeven worden wanneer je de bestelgegevens aan het invullen bent.

Verzendkosten  
Binnen Nederland* < € 35,- € 6,95
Binnen Nederland* > € 35,- Gratis
België € 9,95
Waddeneilanden € 49,95

* met uitzondering van de waddeneilanden

Thuisbezorgd door PostNL

De meeste pakketten worden via de PostNL pakketservice bezorgt. De bezorging vindt plaats van maandag tot en met zaterdag tussen 09.00 en 20.00 uur. Bij het bestellen kun je zelf een bezorgdatum aangeven. Mocht de bezorger van PostNL je pakket niet kunnen bezorgen (bij jou of bij je buren), dan doet hij/zij een kaartje in de bus. Hierop staat de datum wanneer hij/zij opnieuw langskomt. Mocht het de tweede keer ook niet lukken, dan krijg je een kaartje waarop staat waar je het pakket af kunt halen.

Thuisbezorgd via Extra@Home

De zware of grote artikelen worden bezorgt door de PostNL service Extra@Home. Tijdens het bestellen kies je zelf een bezorgdatum. De bezorging vindt plaats van maandag tot en met zaterdag tussen 09.00 en 20.00 uur. Zodra de bestelling geplaatst is, ontvang je de avond vóór de bezorging een e-mail met daarin de 3S-code van je bestelling. Met deze code kun je de bezorgtijd van je pakketbestelling opvragen via Track & Trace bij PostNL. Op deze manier kun je eenvoudig je zending online of met de PostNL App volgen.

Verzendklassen

Al onze producten hebben een verzendklasse meegekregen. Deze verzendklasse staat voor de tijd die nodig is om het product verzendklaar te maken. Wanneer het product eenmaal verzendklaar is, ontvang je deze binnen 48 uur. De verzendklasse van het desbetreffende product staat in het groen bij het product weergeven. Deze kan variëren van 1 t/m 3 werkdagen tot 6-8 weken.

Bezorgkosten

Verzending binnen Nederland
Bestellingen vanaf €35,- of meer verzenden wij gratis. Voor bestellingen onder de €35,- hanteren wij een bezorgtarief van €6,95. Uiteraard kun je er altijd voor kiezen om de bestelling bij een van onze vestigingen af te halen.

Verzending naar de Waddeneilanden
Wil je de bestelling laten bezorgen op een van de Waddeneilanden? In dat geval rekenen wij een bezorgingstoeslag van €49,95. Houd tevens rekening met 1 extra dag levertijd.

Verzending naar België
Wanneer je je bestelling in België wilt laten bezorgen, brengen wij een bezorgingstoeslag van €9,95 in rekening. De levertijd blijft onveranderd en is dus hetzelfde als bij verzending binnen Nederland.

Zelf de dag van de levering kiezen? dat kan!

Het is mogelijk om zelf de dag van levering te kiezen. Bij het plaatsen van de bestelling kun je bij de bestelnotities aangeven wanneer je de bestelling zou willen ontvangen. Wanneer de bestelling eenmaal geplaatst is, kan de dag van levering niet meer verandert worden. Ook wanneer je een aankoop bij een van onze fysieke winkels doet, kun je zelf het gewenste moment van levering aangeven. Woon je op één van de Waddeneilanden? Houd dan rekening met een extra levertijd van 1 dag.

Maak gebruik van de Topservice!

Bij Matrasconcurrent kun je gebruik maken van de ‘Topservice’. Dit is een dienst die van toepassing is op de matrassen, topmatrassen en boxsprings. De Topservice is een dienst die tegen een kleine meerprijs van €9,95 aangevraagd kan worden. Met de Topservice geniet je van een extra service waarbij we het matras bij je thuis afleveren en volledig installeren. Voor de Topservice gelden de volgende voorwaarden:

Matrassen en topmatrassen
  • Producten worden aan huis gebracht tot en met de vierde verdieping. Woon je hoger dan de vierde verdieping dan kan er geen gebruik gemaakt worden van de Topservice.
  • Het matras wordt uitgepakt en geïnstalleerd. Het afval wordt meegenomen.
  • De Topservice kan aangevinkt worden bij het bestellen tegen een meerprijs van €9,95.
Boxsprings
  • Producten worden aan huis gebracht tot en met de vierde verdieping. Woon je hoger dan de vierde verdieping dan kan er geen gebruik gemaakt worden van de Topservice.
  • Het matras wordt niet uitgepakt en geïnstalleerd.
  • De Topservice kan aangevinkt worden bij het bestellen tegen een meerprijs van €9,95.

* Kies je niet voor de Topservice, dan wordt het product tot de eerste drempel bezorgd.

Hoe werkt het proefslapen?

Wanneer je iets bij ons koopt is hier in veel gevallen omruilgarantie of proefslapen van toepassing. Wanneer je niet tevreden bent over het artikel, kun je dit binnen 30 dagen na ontvangst melden. Samen met een medewerker kun je dan een artikel uitkiezen dat beter aan jouw wensen voldoet. Wanneer er een verschil in aankoopbedrag zit, wordt dit onderling verrekend.

*Vanwege hygiëne overwegingen kunnen niet alle artikelen worden geruild. Informeer bij de klantenservice of proefslapen van toepassing is op jouw bestelling.

Heeft u nog andere vragen wat te maken heeft met het bestellen en leveren?

Neem dan contact op via het formulier hieronder of bel met onze klantenservice (  085 023 96 44  )

Invoervelden met een * zijn verlicht!