Bestellen & Levering

Nadat jij online een bestelling bij ons hebt geplaatst, controleren wij eerst of deze goed is doorlopen. Dit houdt in dat we jouw gegevens, de bestelling en de betaling controleren. Als dat in orde is, reserveren wij de op voorraad zijnde artikelen.

Wat zijn de levertijden?

Wij streven ernaar 90% van ons assortiment op voorraad te hebben. Zijn de door jou bestelde producten op voorraad dan nemen wij zo snel mogelijk telefonisch contact met jou op om een bezorgdatum af te spreken. Zijn de artikelen onverhoopt niet op voorraad, dan bestellen wij deze direct en stellen wij jou op de hoogte van de verwachte levertijd.

Hoe zit het met afwijkende levertijden?

In de volgende gevallen zullen levertijden afwijken, wij zullen contact met u op nemen over de verwachte levertijd.

  • Op afwijkende maten kan een langere levertijd zitten.
  • Met de feestdagen zijn de levertijden langer.
  • Als een product tijdelijk niet meer op voorraad is.
Hoeveel verzendkosten worden er berekend?

Verzending binnen Nederland

Bestellingen vanaf 35,- of meer verzenden we gratis. Voor bestellingen onder 35,- betaal je 6,95 verzendkosten. Uiteraard is afhalen in onze winkel altijd mogelijk.

Verzending buiten Nederland

Wil je de bestelling laten bezorgen in een ander land dan Nederland? Kijk dan in onderstaande tabel voor de juiste tarieven.

Verzendkosten
Binnen Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) < 35,- 6,95
Binnen Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) > 35,- Gratis
Duitsland & België 10,00
Buiten Nederland, Duitsland of België 20,00
Hoe werkt het proefslapen?

Wanneer je iets bij ons koopt is hier in veel gevallen omruilgarantie of proefslapen van toepassing. Wanneer je niet tevreden bent over het artikel kun je dit binnen 30 dagen na ontvangst melden. Samen met een medewerker kun je dan een artikel uitkiezen dat beter aan jouw wensen voldoet. Wanneer er een verschil in aankoopbedrag zit word dit onderling verrekend.

*Vanwege hygiëne overwegingen kunnen niet alle artikelen worden geruild. Informeer bij de klantenservice of proefslapen geld voor jouw bestelling.

Hoe bestel ik iets?

Bestellen bij Matrasconcurrent doe je zo:

Artikel(en) in winkelmandje leggen

Zoek het artikel dat je wilt kopen en leg het in je winkelmandje. Wil je verder rondkijken? Geen probleem, het artikel blijft in je winkelmandje liggen. Als je meteen wilt bestellen, klik je op ‘Verder naar bestellen’.

Log, indien nodig, in op je account. Als je er nog geen hebt, kun je er tijdens de bestelling een aanmaken.

Betalen en afronden

Kies hoe je wilt betalen. Je kunt betalen met iDEAL, Creditcard, met PayPal of via Directe Bankoverschrijving. Er worden geen extra kosten in rekening gebracht voor verschillende betaalmethodes.

Klik op ‘Bestelling plaatsen’ om je bestelling af te ronden.

Welke betaalmethodes worden ondersteund?

Wij ondersteunen een aantal betaalmethodes, er worden geen extra kosten berekend voor het gebruik van verschillende methodes.

 Betaalmethodes
 iDeal
Overboeking
PayPal
Creditcard
KBC/CBC

Heeft u nog andere vragen wat te maken heeft met het bestellen en leveren?

Neem dan contact op via het formulier hieronder of bel met onze klantenservice ( 0522 440318 )

Invoervelden met een * zijn verlicht!